:: Chord Studies Flamenco Chords Vol. 1 DVD


Chord Studies Flamenco Chords Vol. 1 DVD
دسته بندی: کتابهای فلامنکو (گیتار،کاخن،پیانو،فلوت)
ناشر: TrueFire
وضعیت: موجود
DVD Software

  • جهت استعلام قیمت، خرید و مشاهده نمونه صفحه محصول، لطفاً از طریق پشتیبانی فروشگاه در واتساپ و تلگرام اقدام فرمایید.

    شرکت TrueFire یکی از برترین تولید کننده های آموزشی موسیقی در دنیا می باشد که با کمک گرفتن از اساتید برجسته، یادگیری موسیقی را به صورت اصولی و تکنیکی برای شما مهیا می سازد. آموزش بسیار روان و مفهومی، و همچنین همکاری با اساتید با سابقه که اکثرا تجربه سالها همکاری با گروه ها و خوانندگان بزرگ دنیا را دارند، باعث رضایت میلیون ها کاربر در سر تا سر دنیا شده است. آموزشی های این شرکت به صورت نرم افزاری مولتی مدیا می باشند، به این شکل که بنا به نیازهای پروژه آموزش داده شده فایل های ویدیو، فایل های صوتی، PDF ها، در صورت نیاز فایل های آماده گیتار پرو یا نرم افزار مربوطه موجود می باشند.


    این پکیج طوری طراحی شده که برای تمامی نوازنده های گیتار حتی نوازندگان گیتار الکتریک نیز قابل استفاده می باشد..همراه با تمامی چارت های آکورد به صورت PDF

     

    ویدیو معرفی این محصول از لینک زیر قابل مشاهده می باشد

     

    ویدیوی معرفی محصول


    Theory and harmony instructionals filled with chord construction strategies and applications

    In this first volume of Flamenco Chord Studies, you'll get an introduction to the exotic sounds of flamenco guitar. You'll develop an assortment of fresh chord voicings to use over a 6/8 groove as you develop your chops using authentic, Spanish sounding extensions including an assortment of 11 b9 chords and 7 add b9 chords. This pack will help you expand your chord vocabulary in any style with new colorful and mysterious flamenco sounds.
  • موردی یافت نشد.
  • .: دیدگاه شما چیست؟
    نام شما:
    پست الکترونیک:
    متن دیدگاه:
    ثبت دیدگاه